@ARTICLE{Rezaei, author = {Zolhavarieh, Seyed Mohammad and Rezaei, Mahmoud and Karimi, Nasim and Hamzehei, Ronak and Zeraatkarmoghaddam, Mojgan and }, title = {Study of Patient’s Satisfaction at Urology Ward of Shahid Beheshti Hospital, Hamadan University of Medical Sciences in the Second Half of 2018}, volume = {3}, number = {1}, abstract ={زمینه و هدف: رضایت یکی از وجوه سلامتی انسان است. در صورت بی‌توجهی به رضایت مردم نظام بهداشتی برخلاف رسالت خود عمل کرده است. هدف این پژوهش ارزیابی رضایتمندی بیماران بخش ارولوژی بیمارستان شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ برای بررسی نقاط قوت و ضعف خدمات و ارائه راهنمایی و خدمات درمانی با کیفیت بهتر است. مواد و روش‌ها: در این پژوهش مقطعی ۱۷۰ بیمار بستری در بخش ارولوژی بیمارستان شهید بهشتی همدان در نیمه دوم سال ۱۳۹۷، با استفاده از پرسشنامه محقق‌ساخته، بررسی شدند. تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها با نرم‌افزار SPSS نسخه ۱۶ انجام شد. یافته‌ها: میانگین میزان رضایت بیماران از کل خدمات ارائه‌شده ۷۷/۲۵ درصد است. این در حالی است که بیشترین رضایتمندی مربوط به خدمات پرستاری (۸۰/۸) و کمترین رضایتمندی مربوط به خدمات عمومی (۷۲/۶) است. بین متغیرهای دموگرافیک (سن، جنس و سطح تحصیلات) با میزان رضایتمندی کل ارتباط معنی‌داری مشاهده شد. نتیجه‌گیری: از دیدگاه بیماران بیمارستان شهید بهشتی همدان همه خدمات و تسهیلاتی که ارائه می‌شود در حد مطلوب است. }, URL = {http://urology.umsha.ac.ir/article-1-64-fa.html}, eprint = {http://urology.umsha.ac.ir/article-1-64-fa.pdf}, journal = {Journal of Research in Urology}, doi = {10.30699/jru.3.1.19}, year = {2019} }